Search

سه شنبه 29 اسفند 1402

منو

طب سوزنی سگ 2

درمان و فیزیوتراپی سگ 09123430580

ویلچر سگ
ویلچر گربه
ویلچیر سگ


نتایج حاصل از درمان طب سوزنی

بعد از 20 دقیقه ، احساس تسکین قابل توجهی کردم و با ادامه روند درمان بهتر می شد. درد گردن ، درد بازو و سردرد تقریباً از بین رفته بود و من حرکت گردن را به شدت بهبود یافته بودم. کاملاً جادویی نبود ، اما احساس نزدیکی زیادی داشت. من بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. احساس می کردم خیلی خوب هستم که برای کار باقیمانده روز در محل کار خودم ماندم (هر چند که به من گفت برای رفتن به خانه و استراحت به او نگو).

بنابراین ، من از تجربه طب سوزنی من چه چیزی آموختم؟ این اهمیت طب سوزنی برای تسکین درد را برایم تقویت کرد (همچنین لازم بود که شیوه های کاری خود را تغییر دهم!) نه فقط برای خودمان بلکه برای بهترین دوستان چهار پا ما.

اگر سگ شما درد دارد یا خودتان درد دارید ، توصیه می کنم برای سگ خود یا پزشک طب سوزنی برای خودتان به دنبال یک طب سوزنی دامپزشکی باشید. اگر فکر می کنید سگ شما دوست ندارد سوزن ها آن را امتحان کنید. من همیشه تعجب می کنم که چقدر خوب تحمل می کند.

اسکار خودم اسکار که معمولاً خیلی از ترس و وحشت ترسیده است ، در واقع به اتاق طب سوزنی می رود و برای شروع کار روی تخت دراز کشیده است! بنابراین بسیاری از دارندگان حیوانات خانگی گزارش می دهند که طب سوزنی برای کنترل درد حیوانات چقدر است. من از شما می خواهم که امتحان کنید.

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است